Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

vrijdag 14 mei 2010

Gek op Copic blogcandy


Hallo allemaal.
Dit is de eerste keer dat ik met een blogcandy en challenge mee doe :-) Het is dan ook wel een super prijs die je kan winnen dus ik kan het niet laten een poging te wagen! Voor deze kaart moest je een sketch gebruiken, iets wat ik ook nog nooit heb gedaan dus dat vond ik best lastig. Ik heb een digistempel van mezelf gebruikt (ik heb geen andere stempels) Natuurlijk gekleurd met Copics. Nrs R00,R11,100,E37,R59,RV95,B93,G94,Y11,Y21,Spica Lemon en Spica silver. Voor de achtergrond papiertjes heb ik origami papier gebruikt en de bloementjes zelf met een pons gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
groetjes Sliekje en katjes

*****************************
Hi everybody.
This is the first time that i am taking part in a blogcandy and challenge :-) It is such a great price to win! You had to use a sketch for the card, something i haven't done before so i found it a bit difficult. I used one of my own stamps (i don't have any others) Colored it with Copics and used origami paper for the backgrounds.
greetings Sliekje and cats

11 opmerkingen:

Lisa Summerhays zei

Great card! You did awesome.

Saskia Pullen zei

De kaart is Super!
Ik denk het en jij maakt hem! Hihi..

Groetjes,

Saskia..

Sliekje: Mag ik jou kaartje bij mijn blog neer zetten als voorbeeld kaartje? als de challenge voorbij is?
Laat het me effe weten!

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Mooie kleuren heb je gebruikt!
groetjes,

Poppet zei

Beautiful card Sliekje. You should enter more challenges. :-) xx

Esme zei

Ooh a lovely card!!

Just thought I'd let you know I'm just posting a card made with one of your lovely digi's!!

Esme xx

Shelly zei

Your card is gorgeous!!! You did a splendid job on it. I hope you win.

Stephanie zei

mooi kaartje hoor

gr. Stephanie

Rene S zei

So pretty! Love the colors you chose.

Juliet A zei

I like seeing how you would use the digis that you make - this is lovely. I hope you win!

M zei

Ik vind de kaart geweldig. Heb je wat gewonnen? of weet je het nog niet??
groetjes, Margo

Frk. Bogstad zei

Wow! This is perfect :)