Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

woensdag 26 mei 2010

Just a card


Hallo allemaal.
Zo af en toe vind ik het leuk om m'n eigen digi's te kleuren en er een kaart mee te maken, altijd handig als je wat hebt liggen voor een verjaardag ofzo :-)
De afbeelding is gekleurd met Copics. Ik vond vooral het haar erg leuk om te kleuren.
groetjes Sliekje en katjes.

*************************
Hi everybody.
Every once in a while i like to color one of my own digi's and make a card with it, always handy to have some cards laying around for upcoming birthdays :-)
The digi is colored with Copics. I had lots of fun coloring the hair.
greetings Sliekje and cats

3 opmerkingen:

Poppet zei

Great card Sliekje, I think the small white border you have left around your image really makes it really stand out. :-) xx

S.Pullen zei

Hoi Angelique,

Je kaartje is erg leuk geworden!
Je hebt me weer op een ideetje gebracht. Ik heb wel geen copics, maar wel aquarelpotloden! Hihi!
Ik heb je sketch even overgetekend!
Volgende 2 weken is de thema Geisha op mijn fanblog. Daarna word het denk ik iets met muizen (ben op dit moment helemaal weg van muizen).

Groetjes,

Saskia

jaimie zei

wat leuk ség die digi stamps, ik ben net beginner en mij lukt het precies niet goed hoor, maar ja kan aan mij liggen :-)

Ik volger van deze en van de digistamps blog van u.

Groetjes, jaimie