Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

zondag 13 juni 2010

Strawberry Shortcake



Hallo allemaal.
Diny heeft een leuke wedstrijd op haar blog staan, voor haar volgers. Je moet een leuke kaart maken met een afbeelding van Charlotte Aardbei. Ik vond het erg leuk om deze afbeelding te kleuren, met Copics uiteraard. En toen dacht ik dat het wel een leuk idee was om haar voor haar aardbeihuisje te zetten. Dus heb ik uit de voorkant van de kaart een aardbei gesneden en daar een huisje van gemaakt. Ik ben beter in tekenen en kleuren dan kaarten maken maar ik hoop dat ik toch een kansje maak om te winnen ;-)
groetjes Sliekje en katjes

**********************
Hi everybody.
Diny has a challenge on her blog, for followers. You have to make a card with an image of Strawberry Shortcake, colored with Copics. I had fun coloring this image and i thought it would be a nice idea to place her in front of her strawberryhome.
So i cut the front of the card in the shape of a strawberry.
greetings Sliekje and cats

3 opmerkingen:

Poppet zei

This is a perfect little card Sliekje. I love the strawberry house you have made. :-) xx

Rene zei

This is adorable! I have like Strawberry Shortcake since I was a girl. That house you made is so cute.

marika zei

ik vind het een hartstikke leuk kaartje

gretjes,Marika