Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

zaterdag 11 september 2010

No wings needed


Hallo allemaal.
Eindelijk heb ik weer eens een nieuwe aquarel kunnen maken. Ik zou zo graag veel vaker willen schilderen maar helaas werkt m'n gezondheid niet zo mee. Dus ik ben altijd super blij wanneer het weer eens gelukt is :-) Als je je afvraagt wat de titel van dit schilderij betekend, ik had er eigenlijk een Engel van willen maken maar uit eindelijk heeft hij geen vleugels gekregen.
groetjes Sliekje en katjes

************************
Hi everybody.
Finally i have been able to make a new watercolor painting. I would love to make so many more paintings but my health doesn't always allow me to. So i am always super happy when i am able to paint something ;-) If you wonder how i came up with this title, i wanted to make an Angel but in the end he didn't get wings.
greetings Sliekje and cats

10 opmerkingen:

Karin zei

Jammer dat je gezondheid het de afgelopen dagen niet toeliet om het idee in je hoofd op papier te schilderen. Maar je uiteindelijke resultaat is prachtig. Heel mooi!

Groetjes karin

Paula zei

Hello Sliekje!
Wow, it´s a gorgeous pikture. Love your perfect work.

Enjoy your weekend.
Hugs and kisses Paula

Poppet zei

Beautiful painting Sliekje. Hope you have a lovely weekend. :-) xx

arjette zei

Hoi hoi,

prachtig zeg!! Weet je wat mijn eerste reactie was? Dat lijkt wel op Michael Jackson.....
Maar ik vind het prachtig, net als alle andere aquarellen die hier staan.

gr. arjette

Shelly zei

What a beautiful and striking painting!!! I so enjoy seeing your artwork when you are able to work on some. I wish you improved health, so that you can enjoy more days painting.

Tina zei

Hallo Sliekje,

was für ein wundervolles Gemälde. So toll möchte ich auch malen können. Großartig.

LG Tina

Marian zei

Geweldig mooi!!

Rene zei

I think he looks great without wings.

Ankie vd Polder zei

Heel mooi. Maar engelen komen toch ook vaak in mensengedaante? Dan hebben ze ook geen (zichtbare) vleugels. Groetjes, Ankie

Intruderlady zei

prachtig schilderij sliekje.
het eerste wat ik dacht toen ik het zag zonder je verhaal te lezen zag ik duidelijk het gezicht van michael jackson erin. ook de houding. ik heb een foto van hem waar hij zo op staat.

groetjes,
kitty