Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

zondag 27 maart 2011

Just an Angel


Hallo allemaal.
Ik heb weer heerlijk mogen schilderen! En zoals de titel al zegt, gewoon een Engel.
Ik hoop dat jullie er met plezier naar zullen kijken.
groetjes Sliekje en katjes

********************
Hi everybody.
I have been able to paint again! And just as the title says, just an Angel.
I hope you will enjoy watching it.
greetings Sliekje and cats

3 opmerkingen:

Tina zei

Oh wie wundervoll ist das Bild geworden. Ich bin total begeistert. Ganz große Klasse
Liebe Grüße
Tina

Myriam zei

Wat prachtig! Deze kerel mag mij altijd een bezoekje komen brengen in mijn dromen. ;D
Erg knap geschilderd.
Liefs, Myriam

Kerttu zei

Hi!

First time visitn your blog and I must say , WOW, your good.
So many beautiful drawings and digistamps.
Love this boy.. it would be a nice digistamp(without wings) and wouldn't mind to pay for this stamp. Too little beautiful male stamps out there:(

hugs
Kerttu