Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

dinsdag 5 april 2011

Sit and think


Hallo allemaal.
Ik heb vanmiddag weer lekker zitten schilderen. Ik zag in een folder een foto van een jongen die in deze houding zat en dat vond ik mooi dus heb ik die als voorbeeld gebruikt. Gewoon lekker kliederen :-)
groetjes Sliekje en katjes

*********************
Hi everybody.
Today i have been painting again. In a leaflet i saw a picture of a young man sitting in this pose and i thought it was beautiful so i used it as an example for this painting. Just having fun with my paint :-)
greetings Sliekje and cats

6 opmerkingen:

Ern@ zei

Prachtig!!!

Geertje zei

Wat weer PRACHTIG gemaakt.
Helemaal super.
Ik kan nog geen poppetje tekenen.
Mijn complimenten .

Groetjes Geertje,

Karin zei

Mooi zeg!

Groetjes karin

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

dit noem ik zeker geen kliederen!

wat verschrikkelijk mooi!!!!!

liefde_is zei

ik wou dat ik zo kon kliederen.......

al zou ik het dan gewoon kunst noemen.....

Kaz zei

Another stunning example, you have so much talent.
Kaz xx