Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

vrijdag 1 juli 2011

Again an Angel


Hallo allemaal.
Ja ook dit keer heb ik weer een Engel geschilderd. Soms heb je gewoon een periode waarbij een bepaald onderwerp of een bepaalde techniek je erg aanspreekt en bij mij zijn het dus dit keer Engelen :) Wel heb ik geprobeerd om weer eens wat andere kleuren te gebruiken waardoor je een andere sfeer krijgt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn werk te zien.
groetjes Sliekje en katjes

******************
Hi everybody.
Yes again an Angel. Sometimes you just have a period of time in which a specific subject or technic keeps you inspired and for me it is painting Angels at this moment :) I did try to use other colors in this painting to create a different mood. I hope you enjoy watching my work.
greetings Sliekje and cats

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Angelique,

ik vind hem super!!
een stoer manneke ;)
mooi geschilderd!
groet Joek

eba zei

Hi!
I've been looking through your blog, and my, you are a talented lady! I've read, downloaded and used your digis for a long time, but found this blog today.
Blessings.
Eba.

Sandy O zei

Beautiful, just beautiful, as are all your paintings. I love to pop by and just look at them. Your talent just amazes me.

Kaz zei

Oh my he's gorgeous!! Amazing painting.
Kaz xx