Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

zaterdag 30 juli 2011

Horse


Hallo allemaal.
Vanmiddag heb ik weer even zitten schilderen. Op verzoek van hele lieve vrienden heb ik het paard van hun kleindochter geschilderd. M'n eerste paard :)
groetjes Sliekje en katjes

********************
Hi everybody.
Today i have been painting again. Dear friends of mine asked if i could paint the horse of their granddaughter, so here it is. My first horse :)
greetings Sliekje and cats

9 opmerkingen:

Poppet zei

Gorgeous paintings Sliekje, the horse looks fantastic. :-) xx

Shelly Schmidt zei

Fabulous painting- you are blessed with much talent!

Rene zei

Beautiful, just beautiful!

Vicky zei

stunning , you are such a talented artist :)

Helen Dooley zei

He is gorgeous! amazing for your first horse- I would have never guessed. he is beautiful.

Dora zei

geweldig!!! schitterende paard geschilderd en dat voor het eerste keer!! Wauw, ik wil wel bij jou in de leer. (:
al je schilderijen zijn heel goed geschilderd.
als je wil zou je even op mijn blog kijken. ik teken zelf af en toe maar moet er weer even inkomen, 14 jaar niet meer op deze manier gedaan i.v.m. gezin.
succes!
groetjes Dora

Dora zei

hoi, ben ik even weer

mocht je willen kijken op mijn blog. even in het blogarchief augustus, en dan de titel: fuut
paard,
schildpad
dan hoef je niet heel mijn blog door te spitten, hihi
groetjes Dora

Karine(kar25) zei

your horse is really so cute and so well done !!! congratulations !

hoptownracer1 zei

So beautiful! You have such an awesome talent! :)