Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

zaterdag 7 januari 2012

am i still able to?


Hallo allemaal.
Vandaag had ik even zin in iets anders. In m'n kinder en tienertijd ben ik begonnen met tekenen en dat waren vooral tekeningen gemaakt met potlood. Ik was altijd bezig om van foto's na te tekenen. Pas op veel latere leeftijd ben ik met kleurpotloden gaan werken en pas de laatste paar jaar ben ik met aquarel begonnen. Nu wilde ik voor de grap eens kijken of ik het "nog kan" het tekenen met potlood. Dus heb ik dezelfde foto genomen als die ik had gebruikt voor mijn laatste aquarel. Vond het wel erg leuk om weer eens te doen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te zien :)
groetjes Sliekje en katjes

**************
Hi everybody.
I was in the mood for something different today. As a child and teenager i was always busy making drawings from photographs. It was years later that i started using colored pencils and just since a few years i am making watercolor paintings. So today i wanted to see if i am "still able" to make pencil drawings, just for fun. I used the same picture that i used for my latest watercolor painting. I enjoyed it and i hope you enjoy watching it :)
greetings Sliekje and cats

1 opmerking:

Poppet zei

I would say you 'still have it' this line drawing look fantastic. :-) xx