Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

vrijdag 6 januari 2012

Just a model


Hallo allemaal.
Ik had de behoefte om weer eens even lekker wat te kliederen. Ik heb een foto als inspiratie gebruikt, gewoon zomaar een model van een kappersite. Ook dit keer heb ik zonder schets gewerkt. Veel mensen vinden het moeilijk om een donkere huidskleur te tekenen of schilderen, ik vind het juist makkelijker om te doen vandaar dat ik vaak mensen met een donkere huidskleur schilder :)
groetjes Sliekje en katjes

*****************
Hi everybody.
I really needed to play around with my brushes, just to relax. I used a picture as inspiration, just a model from somewhere on the internet. I didn't made a sketch just painted straight on the paper. A lot of people find it difficult to draw or paint a dark skincolor, i find it more easier to do so that's why i often paint people with dark skins :)
greetings Sliekje and cats

3 opmerkingen:

Poppet zei

a wonderful piece of art Sliekje. :-) xx

Rene zei

Wow, that is amazing. You are so talented.

Lady Bug Stampers zei

Beautiful your so talented !!