Welcome!
On this blog i will share different things with you.
Things that i love, like or that are important to me, especially my artwork. I love to watch other people's art on the internet, as an inspiration and to learn from it. I hope my work will also inspire you to be creative :-)

maandag 30 januari 2012

Puma


Hallo allemaal.
Ik ben weer lekker aan het schilderen geweest. En aangezien je het meeste plezier hebt als je onderwerpen schilderd die je leuk vind is het dus weer een (grote) kat geworden :)
groetjes Sliekje en katjes

*************
Hi everybody.
I have been painting again. And since you have most fun when you paint a subject which you like it has become a (big) cat again :)
greetings Sliekje and cats

4 opmerkingen:

Martie zei

Prachtig! Ja, dat ene woord zegt genoeg...
Ik wil je bedanken voor je bezoekje aan mijn kattensite en de complimenten. Mijn man fotografeert ze naar hartelust en ik film ze, heel leuk om te doen. Zou ook wel willen tekenen en schilderen, net als jij, maar dat is me niet gegeven... Ik kom zeker nog eens terug om weer een bewonderende blik te werpen. Hartelijke groet!

Clare zei

YOU ARE SO TALENTED.

marion zei

Wauw wat is dat prachtig, ik ben aan het genieten. Liefs, marion

Helen Dooley zei

My word!! I love this- you are just sooo talented!!
Hugs!